موبایل و اپلیکیشن

خرید اپل کارت: بهترین راه برای دسترسی به میلیون‌ها برنامه

گاهی اوقات کاربران از ما می‌پسند که « گیفت کارت اپل یا همان گیفت کارت اپل ایتونز به چه دردی میخوره » در جواب آنها باید گفت که اپل کارت یا Apple Gift Card یک کارت هدیه است که می‌توان از آن برای دریافت محصولات و خدمات اپل استفاده کرد. با خرید اپل کارت می‌توانید انواع محصولات مانند آیفون، آیپد، مک، اپل واچ، اپل تی‌وی، نرم‌افزارها، اشتراک‌های اپل موزیک، اپل تی‌وی+، اپل آرکید و غیره را خریداری کنید. همچنین، می‌توان از آن‌ها در فروشگاه‌های اپل، وب‌سایت اپل و اپ استور برای خرید اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها استفاده کرد.

چگونه می‌توان Apple Card خرید؟

  1. خرید آنلاین: می‌توانید گیفت کارت اپل را به صورت آنلاین از وب‌سایت تاپ گیفت خریداری کنید. خرید و دریافت گیفت کارت از تاپ گیفت بسیار آسان است.
  2. فروشگاه‌های فیزیکی: گیفت کارت اپل را می‌توان در فروشگاه‌های فیزیکی اپل و یا خرده‌فروشی‌های دیگر که محصولات اپل را عرضه می‌کنند پیدا کرد. البته این مورد در خارج از ایران کاربرد دارد.
  3. سایر پلتفرم‌ها: گاهی اوقات، سایت‌های فروش آنلاین دیگر و فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای در خارج ایران نیز اپل کارت‌ عرضه می‌کنند.
    لطفا توجه داشته باشید که برخی از فروشگاه‌ ها اقدام به آگهی: گیفت کارت اپل رایگان، گیفت کارت اپل موزیک رایگان یا کد گیفت کارت رایگان می‌کنند که مطلقا صحت ندارد مگر برای اهداف تبلیغاتی.

نکات مهم قبل از خرید پل کارت

  • احتیاط در خرید: مطمئن شوید که گیفت کارت را از یک منبع معتبر مثل فروشگاه گیفت کارت تاپ گیفت خریداری می‌کنید تا از خرید کارت‌های تقلبی یا دزدیده شده جلوگیری کنید.
  • تطابق منطقه‌ای: اپل کارت‌ها معمولاً بر اساس منطقه‌ای که در آن فروخته می‌شوند، قابل استفاده هستند. پس از خرید کارت متناسب با منطقه‌ای که قصد استفاده از آن را دارید اطمینان حاصل کنید. مثلا برای خرید گیفت کارت اپل ترکیه یا گیفت کارت اپل امارات، گیفت کارت اپل استرالیا، گیفت کارت اپل برزیل، گیفت کارت اپل چین و یا گیفت کارت اپل انگلیس در فروشگاه تاپ گیفت موجود است.
  • داشتن تاریخ انقضا: اپل کارت‌ها تاریخ انقضا دارند، بنابراین نمی‌توانید آن‌ها را به مدت نامحدود نگهداری کنید. به این مورد قبل از خرید دقت کنید.
  • میزان موجودی: معمولا خرید گیفت کارت اپل 1 دلاری، خرید گیفت کارت اپل 3 دلاری، گیفت کارت پنج دلاری اپل و یا گیفت کارت اپل 20 دلاری بیشترین میزان تقضا را دارند و می‌توانید این گیفت کارت‌ها را تا میزان موجودی 200 دلار از تاپ رنک خریداری کنید.
  • نوع گیفت کارت: اکثر گیفت کارت‌هایی که در بازار وجود دارند یونیورسال هستند یعنی برای تمامی محصولات اپل قابل استفاده اند اما برخی از آنها متفاوت اند. مثل خرید گیفت کارت اپل موزیک که فقط برای بخش موزیک اپل قابل استفاده است.

استفاده از اپل کارت

پس از خریدن گیفت کارت اپل، می‌توانید کد موجود بر روی رسید را در اپل آیدی خود وارد کنید تا موجودی حساب شما افزایش یابد. این موجودی می‌تواند برای تمام خدمات و محصولات اپل استفاده شود.

امروزه خریداری این محصول در ایران به دلیل قوانین جدید معمولا نیاز به احراز هویت دارد. خرید گیفت کارت اپل بدون احراز هویت دردسر کاربران را کاهش می‌دهد ولی از طرف باعث ایجاد مسئولیت و ریسک برای فروشنده می‌شود. قبل از خرید حتما به این مورد دقت کنید.

همینطور گیفت کارت اپل دارای روش‌های پرداخت مطمئنی علاوه بر پرداخت ریالی است. مثلا خرید گیفت کارت اپل با ارز دیجیتال یا به عبارت دیگر خرید گیفت کارت اپل با تتر در ایران اخیرا بسیار محبوب شده است.

مقالات دیگر:

کد لغو انتقال تماس ایرانسل
آموزش تصویری استفاده از گیفت کارت اپل
ترفند کاربردی فیلمبرداری مخفی آیفون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا